Hoi hoi,

Het is alweer even geleden dat ik een korte uitleg gaf over het bestellen van Stampin’Up! producten en het verzenden ervan. Omdat ik hier toch bijna dagelijks vragen over krijg, dacht ik, ik schrijf een blogbericht hierover 🙂


Stampin’Up! producten bestellen, hoe werkt dat?

Je bent misschien wel een vaste bezoeker van mijn blog of van mijn YouTube kanaal en leest regelmatig dat ik graag je bestelling wil verzorgen.

Je kunt op 2 manier een bestelling bij mij plaatsen:
– via mijn webshop (klik op winkelwagentje zijkant blog)
– via de mail.


Webshop

In mijn webshop zoek je de producten bij elkaar die je graag wilt bestellen en rekent deze af met een creditcard. Helaas is een andere betaalmethode (nog) niet mogelijk.


Mail

Een bestelling doorgeven via de mail is de meest gebruikte manier. Je stuurt me een mailtje met hierin de producten die je wilt bestellen (productnaam + artikelnummer). Je ontvangt van mij een mailtje met een bevestiging van je bestelling en een iDeal betaallink, waarmee je je betaling kunt voldoen. Zodra ik je betaling heb ontvangen, plaats ik je bestelling bij Stampin’Up!.

 

 

Bezorging

Hierna volgt de bezorging, voor beide vormen van bestellen geldt dat het rechtstreeks vanuit het Stampin’Up! magazijn in Frankfurt met UPS bij je thuisbezorgd wordt. Dit gebeurd tussen de 2 en 5 werkdagen. De kosten hiervoor zijn standaard € 5,95, heb je een bestelling geplaatst van € 50,-  of meer, dan zijn de verzendkosten GRATIS.

Dit geldt niet voor het plaatsen van je bestelling in mijn webshop, omdat de betaling dan direct via Stampin’Up! gaat.

Een aantal klanten laten de bestelling bij mij thuis bezorgen, zodat het hierna verder verzonden wordt naar een Kiala punt. Deze kosten worden apart verrekend en zijn € 3,95. Voor de kosten van het Stampin’Up! magazijn naar mijn huis geldt hetzelfde als hierboven beschreven, boven de € 50,- zijn de verzendkosten GRATIS.

Je hoeft bij mij dus niet te wachten op een verzamelbestelling die 1x in de week of 1x in de 2 weken geplaatst wordt. Als je mij een mail stuurt met je bestelling, plaats ik deze nog dezelfde dag. Je hebt dus altijd snel je nieuwe Stampin’Up! spullen in huis 🙂

 

Heb je nog vragen over dit onderwerp of een andere Stampin’Up! vraag? Of wil je misschien een bestelling doorgeven? Stuur me dan een mailtje op info@helenedenbreejen.nl

 

Tot stempels!

Hélène