Hoi hoi,

Wij zijn weer thuis na een GEWELDIGE vakantie in Alaska! 🙂  Later deze week hier een apart blogbericht over, maar met een flinke jetlag heb ik wat computer werk kunnen doen en dit onderwerp stond bovenaan mijn lijstje 🙂

 

Regelmatig krijg ik vragen, waarom ik geen gebruik maak van een hostess code zoals bij andere buitenlandse demo’s. Deze hostess code gaat vaak samen met een leuk gratis bedankje, zoals bv een pakje Rhinestones, een rol lint en soms zelfs een stempelset. De reden waarom ik hier geen gebruik van maak is omdat er in de webshop van Stampin’Up! alleen met een creditcard betaald kan worden. En in Nederland is het zeker geen gewoonte om een creditcard te hebben, ook ik had niet eerder een creditcard!

 

Tijdens de Incentive trip naar Alaska heb ik met verschillende demo’s gepraat, waaronder Kylie en Bruno Bertucci,  over de webshop in Nederland en het “probleem” van de creditcard. Beide raadde mij aan om toch de prepaid creditcard wat meer te promoten, omdat bij het gebruik van een hostess code ik mijn klanten extra kan bedanken door een leuk bedankje op te sturen.

 

Vannacht (daar is die jetlag weer 😉 ) maar eens mee aan de slag gegaan en het verder uitgewerkt 🙂 Het begon een poosje terug, toen ik opnieuw de vraag kreeg via de mail, waarom ik geen hostess code gebruik. Een goede klant had bij collega demo Robyn Cardon (My Pink Stamper) een bericht hierover gezien en ook dat klanten een super leuk Stampin’Up! product zouden ontvangen bij het gebruik van de code in haar webshop. Opnieuw legde ik het verhaal uit, maar ben mij wel gaan verdiepen in de prepaid creditcard, er zelfs één aangeschaft na wat uitpluiswerk. Ik heb gekozen voor [deze] prepaid creditcard en ben er écht tevreden over!

 

 

 

 

Dan het stukje webshop, want aangezien deze in het Engels is, kan het toch wat verwarrend zijn. Het leek mij dus een goed idee om hier een uitleg over te maken, mét foto’s! Je vind deze uitleg [hier].

 

Even voor de duidelijkheid, er veranderd niets aan de manier waarop ik jullie bestellingen verzorg. Heb je geen (prepaid) creditcard, dan veranderd er niets! Ik verzorg je bestelling gewoon via de mail en je mag je betaling voldoen via iDeal en/of overschrijving. Ook ontvang je aan het eind van de maand een kleinigheidje met een handgemaakte kaart als bedankje. Bestel je via de mail, dan heb je het voordeel van GRATIS verzendkosten bij een bestelling vanaf € 50,-, dit geldt niet op bestellingen in de webshop.

 

Heb je wél een (prepaid) creditcard dan kun je gebruik maken van mijn [webshop] en de hostess code. Iedere maand maak ik een nieuwe hostess code aan, welke de hele maand geldig is. Je vind deze code altijd rechts  bovenaan in mijn blog (boven profielfoto).

 

Aan het eind van de maand verzamel ik alle bestellingen die zijn gemaakt met de hostess code en kijk ik voor hoeveel elke klant besteld heeft. Ik plaats daarna een bestelling met alle gratis bedankjes en deze worden halvewege de nieuwe maand samen met een zelfgemaakte kaart, naar je opgestuurd.

 

 

-Bestel voor € 50,- of meer in mijn webshop en gebruik de hostess code ERWPCECS.
Je ontvangt dan als bedankje via de post het Silver & Whisper white Baker’s twine.

-Bestel voor € 100,- of meer in mijn webshop en gebruik de hostess code ERWPCECS.
Je ontvangt dan als bedankje via de post de Tufted embossing folder.

-Bestel je voor € 200,- of meer gebruik dat NIET de hostess code! Je ontvangt dan op je eigen
bestelling Stampin’Rewards.

 

-De hostess code is alleen geldig op bestellingen in mijn [webshop].
-Verzendkosten in mijn webshop zijn standaard € 5,95.
-In de webshop is alleen betaling via (prepaid) creditcard mogelijk.

 

 

Mocht je vragen hebben over deze manier van bestellen, stuur gerust een mailtje op info@helenedenbreejen.nl. Ik help je graag verder en verzorg graag je bestelling.

Heb je geen (prepaid) creditcard dan blijf ik graag je bestelling via de mail verzorgen, met dezelfde snelle service als je van mij gewend bent.

 

Tot stempels!

Hélène